Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Making money via internet.
#17
hashman Wrote:Well if you want to make some spare hash try some autosurf programs like

12dailyPro where u have to browse 12 sites a day and they give u 12% of investment. You can also advertise using the credits earned form the site. Pays every month

another good sutosrf is GWPTraffic which gives u similar incentives as previous.

To pay for upgrades and receive the cash u need to have an StormPay or e-gold account. U can fund Storm pay via credit card.

Any question PM me

Lol hashman, making eas money with hashish eh? Which level are you? I am in 20th level. Kekeke 12prodaily is one of very few autosurfs which had survived 9 months +. Many internet HYIPs are scams , i bet 75% of em wait for ppl to invest pay em once or max five times when the capital is so high and then run away. It's funny ppl in Talkgold put a bet that 12daily is a scam and ironically I know those ppl themselves have invested in 12dailypro. What a double standard! :lol:
#18
Cool Sniper! U a 12pro member! cool. Well I am in level 800 Big Grin. Yeah there are some ppl who hesitated to pur in monnie first but now they regret for the time lost. I know some honest ppl in internet market. Contact me if u wanna know the inner circle. Let the force b wit u!
#19
As any industry, Internet needs hard work, strategy and innovation to make money. Dont think you can make-the-fast-buck and get away. The Internet is as tough as any business and don't ever put your money in MLM's MoneySpinning and We-give-training, You-pay-us and then-u-cheat-elsewhere techniques..

If you are a designer with a knack, You can try a Niche but high profile fields like say Golfing, Cures for chronic illness etc and put up a deWakerleyated website for them. Work and Work until you get a considerable amount of visitors and then go for Goggle -Adsense, Affiliates like commission Junction etc..

Pretty tough eh......
#20
lagtex Wrote:As any industry, Internet needs hard work, strategy and innovation to make money. Dont think you can make-the-fast-buck and get away. The Internet is as tough as any business and don't ever put your money in MLM's MoneySpinning and We-give-training, You-pay-us and then-u-cheat-elsewhere techniques..

If you are a designer with a knack, You can try a Niche but high profile fields like say Golfing, Cures for chronic illness etc and put up a deWakerleyated website for them. Work and Work until you get a considerable amount of visitors and then go for Goggle -Adsense, Affiliates like commission Junction etc..

Pretty tough eh......
Buddy have enuf researched & xpereinced yes 75% scams out there. MLM & pyramid schemes works if u r gregarious and can convince ppl. No u dont have to b in Golfing . No not that cure shit...old news crap but there are 101 ways of making money online and oneway to repent.
#21
Snype Wrote:
lagtex Wrote:As any industry, Internet needs hard work, strategy and innovation to make money. Dont think you can make-the-fast-buck and get away. The Internet is as tough as any business and don't ever put your money in MLM's MoneySpinning and We-give-training, You-pay-us and then-u-cheat-elsewhere techniques..

If you are a designer with a knack, You can try a Niche but high profile fields like say Golfing, Cures for chronic illness etc and put up a deWakerleyated website for them. Work and Work until you get a considerable amount of visitors and then go for Goggle -Adsense, Affiliates like commission Junction etc..

Pretty tough eh......
Buddy have enuf researched & xpereinced yes 75% scams out there. MLM & pyramid schemes works if u r gregarious and can convince ppl. No u dont have to b in Golfing . No not that cure shit...old news crap but there are 101 ways of making money online and oneway to repent.

Exactly! You need to b expereinced and research b4 u invest ur money. BTW I guess it's time to take out the money out of 12DailyPro and invest on something else.
#22
hey people,

if you recognize the power of the internet but do not have any idea on how to maximize its potentials - here's the niche and unique internet and home-based business for internet enthusiasts like us. this is webhosting for the masses and can be done by even the not-so-internet-savvy people of cyberspace...if you may, please click the link:

www.my.ws/eagle1hosting

let me know your thoughts...pm me for more info




Users browsing this thread: 1 Guest(s)